frustrert og irritert. og varm.

by vaarloek

gah

jeg venter på gjeldsbrevet fra lånekassa. det skulle ta åtte dager. åtte dager gikk, og ingen beskejd fra respesjonen på Raffles Hall om at «hei, du har fått rekommandert post». jeg spør; og det ligger ingen post til meg. jeg venter over helga: fremdeles ingen post. jeg får pakkenummeret fra mamma, søker og finner ut at den ble levert 30. september. jahaja. noen har altså hentet pakken min den 30. september uten å informere meg. tusen hjertelig takk lzm, skikkelig snilt gjort ass. så jeg ringer SingPost, og de sier at jeg må betale for å få bekreftelse på hvem som har hentet den. OG at det tar minium 1-2 dager. jeg har ikke tid til 1-2 dager, jeg trenger jo pengene mine nåh! hngh.

og attpåtil er det så varmt at jeg svetter bare jeg sitter i ro. sikkert fordi jeg er irritert oogg mett og sur på konseptet «post». og fordi heat indexen er på 34 grader. jeg er ikke laget for tropene. gi meg polarnatta anytime (gjerne med superunderøy, varmekjeledress og termos med varm te/kakao (så lenge den er sukkerfri, jeg sender meg selv på sukkerrehab fra og med idag)).