seks antageligvis uinteressante ting

by vaarloek

memer er som kjedebrev, bare litt morsommere og triveligere. kamikaze truet meg for eksempel ikke med dårlig hell i kjærligheten resten av livet mitt om jeg ikke svarte på utfordringen og sendte den videre til fem andre. og typisk nok er det først da jeg faktisk gjør det. du vinner meg ikke over med trusler, med andre ord.

Reglene er som følger:

  1. Du må linke til den som tagget deg,
  2. Lag en liste med seks (u)interessante ting om deg selv, og
  3. Tagg fem andre blogger, og la dem få vite det gjennom å kommentere på deres blogg

fem fjollete fakta

seks ikke-så interessante fakta

  1. jeg biter og plukker sund neglene mine når jeg gjør ting jeg føler er bortkasta. som teite tutorials som ikke lærer meg noe, når jeg egentlig kunne brukt de timene på oppgaveskrivig, for eksempel.
  2. jeg irriterer meg over at ordbok.no har en kategori for «norsk» og en for «nynorsk».
  3. jeg syns 12 er et skumlere tall enn 13
  4. da jeg møtte den første like-gamle som meg som huska da Berlinmuren falt ble jeg både glad og en smule skuffa på samme tid (litt mindre unik nå, i guess)
  5. jeg elsker å finne på fine navn. foreløpig må jeg ha fire barn for å få brukt opp de jeg har kommet fram til sålangt. jente jente gutt jente.
  6. i hele «høst» har jeg fulgt med på denne. ja, jeg er en sucker for all things fantastic.

stine

hilde

rullerusk

runa

lindis