Zoos are full, prisons are overflowing… oh my, how the world still dearly loves a cage.

by vaarloek


Maude of the 00’s by Maude of the 00’s by loek

jovisst kan det å gjenskape Maude kalles «studering». visst!

jeg mener, jeg har eksamen på fredag. jeg visualiserer. eventuelt trengte jeg å oppmuntre meg selv med en fargeeksplosjon.

og:

jeg er fremdeles ikke over Harold & Maude. NOEN MÅ GI MEG DEN I JULEGAVE. det er ikke et ønske, det er et krav. basta. altså. ja, jeg kan kjøpe den selv ‘n all that jazz, men jeg vil få den. pakke den opp og klemme den og ta den med til alle vennene mine og si «vi må se den her filmen NUH!», og så kan vi se den sammen, og jeg kan se den på nytt og på nytt. og på nytt om jeg vil.

Maude: The earth is my body; my head is in the stars.
[pauses]
Maude: Who said that, Harold?
Harold: I don’t know.
Maude: Well, I suppose I did, then.

i love you, maude. i love you, life.

