siste dag på raffles hall

by vaarloek

JEG HATER Å PAKKE

stress

i alle fall når jeg må pakke ned fem måneder i en tjuekilos koffert, og enda forventer jeg vel å samle litt mer ting og tang. må shoppe litt. eller, «må og må». det er vel et definisjonsspørsmål som alt anna.

back to work. vil heller back to arab street og shisha, men åkei. det kommer en dag. faktisk kommer det 14 til. eller 13. ja, 13 flere dager. hadde jeg vært ti år hadde det vært en liten evighet. nå føles det bare som lite, punktum. men det er mye man kan får gjort på ti dager. om man bare blir ferdig med å pakke litt asap.

så, full speed ahead. aight.

P.S: SE så MYE jeg KASTER! wow. og mer skal det blir. har blitt allerede, sia dette er fra igår. et par rosa og grønne merkevaretruser fra CK og CHANEL, for eksempel. ekte saker, straight from Vietnam. vel, det var ikke jeg som reiste utenlands uten undertøy ;P

men dette er virkelig fremgang. frøken null sentimentalitet in da house. peace.

p1160624