blurb

by vaarloek

jeg har lyst til å skrive noe, men jeg har ingenting å si. hodet mitt føles som våt ull, ull som har ligget for lenge i vann til å absorbere mer vann: tungt, fullt. jeg burde skrive kvalifiseringsoppgave om intertekstualitet, men jeg har knapt orket å lese teksten jeg skal skrive om. hva jeg tenkte på da jeg meldte meg opp i kun teorifag må gudene vite, men en veldig gjennomført tanke var det ikke. takke meg til Buffy og demoner og popkulturelle vittigheter. hell(mouth) yeah.

jeg mener, en rektor Snyder som sier:

«There are no dead students here. This week.»

og replikkutveksling à la

«I mean, people are perfectly happy getting along, and then vampires come, and they run around and they kill people, and they take over your whole house and start making these stupid little mini-pizzas and everbody’s like «oh look! A mini-pizza», but I’m telling you…»
«Buffy. I believe the sub-text here is rapidly becoming… text.» (Buffy and Giles)

what’s not to love?

untitled

