studierelatert narsissisme

by vaarloek

når jeg kjeder meg tar jeg bilder. ofte av meg selv. å lese eller skrive oppgaver kan noen ganger falle inn under i am not amused-kategorien, så da jeg fikk en pc med webcam … vel, resultatet lot ikke vente på seg, for å si det sånn. første gang på lesesalen i singapore fyrte jeg løs en hel rekke bilder, så nære i tid at når jeg blar fort forbi dem ser det ut som en litt hakkete film. tidsfordriv, tidsfordriv.

img000044

jeg, mine ni (åtte?) år gamle briller, air-con og flittige singaporeanere på Central Library.

img000099

jeg og ei bok om japanske skrekkfilmer. hence det skremte uttrykket. haha.

img000211

trøtt jeg, en random fyr og mine to faste matboder i Arts-kantina aka «The Deck»: Indian (med hun søte dama som alltid sa «you are very health conscious» med indisk aksent) og Vegetarian. go figure. og ja, det hendte jeg var innom Muslim-boden også, for litt snacks til mandagsfilmen, eller tirsdagsfilmen. så mange filmer!

img000245

og den siste favorittstudieplassen min, noe dempa belysning i og med at det var kveld: The Coffee Bean and Tea Leaf i Holland Village. jeg, soya latte og ofte Praseeda og lite faktisk studering. the days! det  lukta det kanel hele tida, de ansatte gikk med nisseluer og til slutt kunne jeg rekkefølgen på juleplata de spilte utenat. mista riktignok litt sjarm da det plutselig kravla en kakerlakk på bordet, over notatene mine. vi hylte og dro til Starbucks.

oh yeah. stay tuned for Oslo-varianten.