the bathroom sessions

by vaarloek

da jeg var lita ville jeg bli: 1) binders 2) dinseranna (før jeg kunne snakke rett) 3) frisør (for det var det mamma var) 4) forfatter og 5) voksen kunstner  (som om det er det jeg prøver på nå, liksom. haha PHAT CHANCE)

DSC00973red

DSC00987redre

DSC00970reredredrediJGEN

men så ble jeg bare en narsissistisk stalker med adhd

livet spiller deg jaggu meg noen festlige puss. ikke se bort fra the obvious: foruten å være utøvende narsissist er jeg også flink til å utøve sjølironi på middels høgt nivå. særlig når jeg burde skrive semesteroppgave. that’s just the way it is, my friend. things will never be the same. den digitale tidsalderen tar sjølforherligelse til et nytt nivå, takk GUD. hadde dette vært fortida måtte jeg ha lært meg å male, som Frida Kahlo. det hadde vært mye mer jobbing.

