notert en mandagskveld foran tv

by vaarloek

Cathrine på Vil du bli millionær fortjener ikke pengene hun vinne på tv nå, altså. jeg vurderer å melde meg på. jeg vinner jo alltid i TP. kunnskapsspill er min sport, liksom. i rock the cardboard. og kunne tenkt meg litt easy money. eller bare penger generelt, egentlig. det hadde vært fint. fattigmannslivet er bare fint når jeg kan sykle rundt på sykkelkamerat Svithun og se på livet og tenke at jeg er Lily Allen i LDN (for selv om Lily Allen er teit og den nye musikken hennes er kjip, er LDN en klassiker), eller en hvilken som helst fransk filmstjerne fra en hvilken som helst film, eller en tenåring fra sekstitallet. noen ganger alle tre på en gang.

P.S.

ja, Pia og Jasmin er så pinlig og kleint som Mikael Godø påstår.

P.P.S. i gots it! minus kurven og rødfargen. med litt mer rust. men likefullt. i love my Svithun. og jeg visste ikke engang at det var en Svithun jeg ville ha. how’s THAT for serendipity?