twentyfour. hardcore.

by vaarloek

jeg har bursdag. i 24 år har jeg eksistert som et anerkjent individ. nå har jeg akkurat begynt på det 25. da jeg var fjorten syntes jeg at jeg var gammel nok. kjempegammel. jeg ville ikke bli eldre. vel, uansett hva man vil kommer de, årene, de er pålitelige sånn sett. de skal ha dén i alle fall: de er til å stole på.

jeg blåste ut et telys på gjenåpnede supermarked moskva på st.hanshaugen ikveld. jeg ønsket meg noe, men jeg sier ikke hva. kanskje burde jeg ha ønska meg smykket med den grønne lekeundulaten på, det kine prøvde å skaffe til meg på improvisasjon. men de kjørte en hard forhandling, moskvafolka, så det ble med forsøket. men jeg ønsker meg en sånn en, aller helst med blått neb.

og jeg ønsker meg en studentplanglegger. eller en planlegger generelt. enten fin, eller mulig å dekorere.
jeg ønsker meg medlemskap på cinemateket, billett til Tori Amos på Sentrum Scene, en fin jobb, en god klem, en mary poppins og fred på jorda.

imorra skal jeg på klimastunt. er du i oslo anbefaler jeg deg å dra også. universitetsplassen 12:30. be there or be square.

(ja, jeg har blitt idealist igjen. det føles bra9