fredag, uke 46

by vaarloek

fredag, og ting begynner å falle litt på plass igjen. jeg brukte uka til å se meg opp på mad men og spise alt for mye mat. nå har jeg salt-overdose-hodepine. yup, det finnes. og jeg, som aldri har hodepine, har en bankende følelse rundt tinningene og i panna. den har vært der sia i går, enda jeg har drukket mye vann sia da.

det blir sikkert kjempegøy å være på jobb ikveld.

det har snødd i Oslo idag. det har snødd før også. det snør hvert år, såklart. forrige uke dalte filler så store som tommelfingerneglene mine ned over byen. jeg fanga noen, de festet seg på de tovede ullvottene mine og fikk være snøflak litt lenger enn de som nådde bakken og smeltet bort i den svarte asfalten med en gang.

men i dag er det annerledes. det er minus 2 grader nå, og ny snø ligger i et lett og tynt lag over biler og telefonbokser. det har blitt vinter igjen. enn så lenge er det vinter.