julebord, tenåringspop, THE CLAP

by vaarloek

jeg kan aldri bare gå rett i seng

før leste jeg bøker før jeg sovna, nå henger jeg rundt på internett. jeg tror nok dette er et tilfelle der før var bedre enn nå. det er ikke så produktivt å klikke refresh refresh refresh midt på natta, ingenting skjer da uansett.

og jeg er fremdeles mett etter veganjulebord. mmm. gløgg og pepperkaker, kaffe og middag med cashewnøttesteik og medisterkaker av TVP og havre og krydderier og søtpotetmos og rotfruktblanding og rødkål og grønn salat med saus til. mmm. mett. to runder. så et par timer med venting og underholdning og så dessert. herregud. mettere enn på lenge lenge. drakk et glass vann på Revolver en time senere. ble mett all over again.

prøvde danse det av meg  litt her og der. på John Olav Nilsen og Gjengen på Rockefeller, der gulvet til slutt gynget av hoppende mennesker, litt på Revolver helt til dansegolvet plutselig gikk fra å være dansbart til å bli fullstappa av mennesker som dyttet oss over på andre siden av rommet før vi helt rakk å registere hva som var i ferd med å skje, så på knøttlille og stortsett stappfulle Robinet. så nachspielfail. vel vel, you can’t win ’em all. jeg er i det minste blitt en ræser på akustisk versjon av Lucky.må bare øve inn tostemt, så er vi klar for å ta over ethvert nachspiel.

 

P.S. akutt videoinflasjon i bloggen kanskje?