so this was Christmas. and what did you do?

by vaarloek

fire timer med Ringenes Herre – Atter en konge, extended version, fremdeles ikke helt ferdigpakka, må dra 05:30-ish. åjada. noen ting forandrer seg aldri.

i tillegg har jeg ikke

  • fått døgnrytmen på stell
  • lest mange bøker (bare ferdig Buzz Aldrin, hvor ble det av deg i alt mylderet)
  • forhåndsskrevet bokmerkerposter (henger gjerne sammen med det slunkne antall leste bøker)
  • gått turer i frisk luft
  • fått med meg solrønna hver morgen
  • scanna inn gamle bilder
  • rydda bort gamle klær

jeg har derimot

  • spist
  • laga raw-food-julekonfekt
  • laga raw-food-impro-kake
  • blitt daddeljunkie
  • spist is midt på natta
  • sett alle Ringenes Herre-filmene
  • henta fram gamle klær
  • fått WoW-hekta venner
  • vegra meg for å gå ut i minusgradene
  • hatt mitt andre vors på pikerommet
  • vært ekstra heldig med hjemtransport de tre gangene jeg var ute (gratis, gratis og 81 kr)
  • bestilt billett til Tromsø og TIFF
  • bestilt billett til YFU-midtårssamlinga først i februar
  • blakka meg på billettkjøp
  • møtt venner jeg har hatt i et tiår and then some. men ikke så mye som jeg burde, klart.
  • praktisert sovehjertet nok til å gå opp i eksamen og ACE-e. minst.

og ja. funnet gamle kamera. som dette:

det er et sånt her, om bildet ikke er tydelig nok liksom.