om Bloggpuls

by vaarloek

For ei tid tilbake fikk jeg en mail fra kamikaze. Hun lurte på om jeg kunne tenke meg å være med på et nytt prosjekt; en ny bloggportal. Jeg tenkte litt på det, og svarte «ja», og ble mindre aktiv enn det jeg hadde tenkt. Jeg lot stort sett humla suse og gå mens de andre gjorde jobben. Nå er imdlertid ventetiden over, og Bloggpuls har tatt sine første skritt ut i verdensveven. Dette skal bli selve stedet å besøke for enhver som er interessert i hva den norske bloggosfæren kan by på.

Bloggpuls kommer til å bestå av forskjellige avdelinger og redaksjoner som spesialiserer seg på ulike områder innen blogg og sosiale media. Vi skal ha et eget magasin med artikler om blogging og sosiale medier produsert av vår faste redaksjon og andre bidragsytere fra det norske blogg- og sosiale medier-miljøet. Vi skal ha et eget ungdomsmagasin om blogg og sosiale medier og ikke minst; Vi har egne redaksjoner som til sammen leser et enormt antall blogger og som er meget aktive i andre sosiale medier, og disse menneskene skal velge innlegg fra mange av de mest interessante innleggene for deg – crème de la crème innenfor de ulike kategoriene.

Høres bra ut? Oui?

37 bloggere er involvert så langt, og jeg føler meg virkelig i fint selskap: Kremen av kremen! Følg med på prosjektbloggen, følg Bloggpuls på twitter, stay tuned!