pauseord

by vaarloek

noen ganger har man ikke så mye å si

ca ingenting

jeg dro til Bergen, eller Bergen-ish

levde leirliv på Rønningsstrand, crasha på ei sofa i Bergen by, så smogen ligge tett over byen mellom alle fjellene en solskinnssøndag. burde nok tatt banen til Fløien, men manko på penger og kamera og andre folk la en demper for sightseeingsentuasiasten i meg. har en høne å plukke med NSB. litt forsinkelse kan jeg leve med, det gjør meg ikke noe. å betale ekstra for noe kalt Komfort uten å faktisk få det, det er derimot problematisk. du er herved advart, du vinner ingenting på å betale ekstra for NSB Komfort mellom Bergen-Oslo, med mindre du trenger strømuttak.

jeg trodde jeg trengte det, men mistenkte at jeg kom til å være for trøtt til å gidde å benytte meg av det, så da hadde jeg «komfort» i bakhanda. men om du tror du får behagelige seter kan jeg knuse illusjonen din nå. de vanlige og billige er sykt mye bedre. statsbanene kan forvente å høre fra meg. ganske snart. må bare manne meg opp til å klage først. jeg vet ikke hvordan man gjør det, det er en så negativ aktivitet og jeg prøver alltid å unngå negativitet. det er viktig å tenke positivt. fokus fokus.

