comics galore

by vaarloek

jeg ramla innom Oslo Comics Expo i går

det var lørdag og tidvis fint vær, jeg skulle bare levere ei bok jeg hadde hatt så lenge at den var på klar gebyrovertid, og så valgte jeg å gå til Schous Plass istedet for hovedbiblioteket som ligger rett mot Regjeringskvartalet, og så tilfeldig kan det være, for jeg huska ikke at det var tegneseriefestivitet denne helga, jeg husker aldri sånt, jeg kan huske det i lang tid i forveien og planlegge å dra, men når alt kommer til alt glemmer jeg det når det faktisk gjelder, og kommer på det igjen når det er for sent
men denne gangen leda tilfeldighetene meg altså dit
og derfor kom jeg hjem med en pose full av tegneserier
og derfor brukte jeg formiddagen (eller ettermiddagen, alt ettersom, jeg vet ikke helt når grensa egentlig går der, men jeg tenker formiddag er før to og ettermiddag er det mellom to og seks-sju og så er det kveld, men jeg kan ta feil) på å lese Buffy- The Origin #1

og derfor leser jeg Sandman nå

tilfeldighetene. livets salt.

