Impulsivity (or impulsiveness) is a personality trait characterized by the inclination of an individual to initiate behavior without adequate forethought as to the consequences of their actions, acting on the spur of the moment.

by vaarloek

jeg vingla, men halv elleve torsdag kveld booka jeg billetter til morraflyet fra evenes til oslo

to timers søvn på sofaen og en flybuss som passerte busstoppet nedi veien klokka kvart over fem senere, var jeg på vei, eller i lufta, jeg var i lufta, på vei til oslo

og i oslo var det sol, og løv på trærne, og iskaldt på natta, grafittinegler og generell moro.

reunion, good times, nattmat fra TCC, dj på Det turkise rommet; byens beste nattklubb. vel anvendte 1164 kr pluss flybuss + flybuss x 3 + eh, shopping. ok. på tide å overføre mer penger til seg selv. neste stopp er to uker i Tromsø. kofferten er nesten pakka. sove kan jeg gjøre i grava.