by:Larm 2011

by vaarloek

klassetur, seminarer, konserter, øl, lite mat, mye gåing, litt kø, timeplanen kræsjer og sprekker, når jeg kommer hjem (hjem til harstad) ligger jeg langflat et døgn minst

jeg har hørt noe bra, mest middelmådig, det skal litt til for å begeistre meg, jeg har blitt voksen og kritisk, mjæ, hørt det før, men jeg likte Fallulah, jeg likte Sleep Party People, Thelma & Clyde hadde jævlig kule hoodies med paljetter, eller sånne diskokulefirkanter, jeg tror det er mer beskrivende, og jeg likte Lukestar (kreisi falsett, og Flying Canoes liksom, FLYING CANOES, muligens februarfavoritten min), og jeg likte Young Dreams og OST & KJEX, det var stemning i teltet.

for å unnslippe ei lang lang heiskø gikk jeg alle trappetrinnene opp til Stratos, det er vel elleve etasjer eller tolv, og siden jeg er i sykt dårlig form for tida føltes det som å overvinne Mount Everest, eller noe i nærheten, men jeg gikk opp alle trappene og holdt på å omkomme av varme på toppen, der jeg sto i pappa sin vm-genser fra en gang på nittitallet. det er det som er det vanskelige med vinteren. ute er det kaldt, du trenger klær. inne er det varmt, du trenger ikke alle klærne du har på deg. det er et evig mas.

så sklir vi på isen, Q er fri for linse/valnøttburgern, telefonen blir fri for strøm, mister folk, mister konserter jeg ville se, blir i teltet alt for lenge, orker ikke flytte meg, vil egentlig bare legge meg ned og sove, det hadde bare vært for flaut, så kommer Ost & Kjex på og redder kvelden med gospelkor og dj og dans dans dans.

det går opp og ned her i verden.

