status: mars 2011

by vaarloek

  • lørdag
  • sol
  • jobbhelg (den turnusen der du ikke har et liv før søndagskveld, og da er det jo ikke helg lenger, egentlig, man må jo opp tidlig på mandag og det ødelegger liksom stemninga litt)
  • penger på konto (som du ikke får tak i fordi du har mista/rota bort bankkortet)
  • avflassa grafittineglelakk
  • scones til frokost
  • snart to uker uten sukkergodteri (for åkei, det har liksom vært et par pastaretter med litt sukker i, og ei pizza, men jeg er på en jævlig bra start, yay me)
  • påbegynt dekor av baksida av skatollet/fungerende sengegavl
  • har ingenting å skrive om, vil bare høre på musikk
  • musik musique music muzak
  • og sove, sove mye
  • zzzzzzzz (men jeg snorker ikke, jeg sover som en baby, lydløst)
  • savner å våkne opp med latterkrampe
  • har lyst (!!!) til å trene
  • gira på Sufjan Stevens 30. april
  • må bestille flybilletter
  • har ikke bankkort
  • må bestille flybilletter til Agadir
  • har ikke bankkort
  • har ikke reiseforsikring?
  • tenker at det kan være det samme, alle steder jeg hadde tenkt å dra til på den planlagte, men lagt-på-isete verdensturnéen min blir visst ramma av jordskjelv og flom uansett
  • best å holde seg hjemme?
  • neeeeeei.