den første søndagen i april

by vaarloek

Balkan Beat Box, Hare Krishna, vårrengjøring

så: finne en ting som kan representere meg og være med på fotoshoot, svare på spørsmål, maile

spise restene av den superawesome salaten jeg mekka i går (spinat, crisp, paprika (rød, gul), arame, valnøtter, knuste linfrø), kanskje legge til litt (riste gresskarkjerner, helle litt olivenolje (extra virgin) over. eller sesamolje, kanskje det blir bedre), kjøre nøtter og poteter i blenderen og lage burgere til, det er viktig med ordentlig mat, ikke bare god, men ordentlig, gjennomført, det er viktig at mat har farger, jeg skjønner ikke folk som spiser beige mat og bare det, beige, brun, gul, ingen farger, jeg må ha grønt og helst rødt og gult også, men masse grønt, mest grønt, matfatet skal se ut som regnbuen minus det turkise og det lilla og sånt, med mindre det er et bærfat, men jeg snakker om middagsmat nå, den må ha farger, aller helst skal all mat ha farger

og i alle fall litt grønt

freshness

mitt neste prosjekt er å lære meg å lage maki

så kan jeg briefe med chopstickskillsa mine

noe tok jeg da med meg hjem fra Asien

(peacetegnet, spisepinnskillsa)

noe, virkelig