#4225

by vaarloek

det bor noe i magen min, så jeg spiser bananer, loff og saltstenger, gleder meg til jeg kan spise ordentlig mat igjen, til vi har levert eksamen, til det blir sommer (temperaturmessig, drømmer om ei tropenatt eller to, varme russevinder, klar himmel)

og bankene skal visst streike og jeg sliter med å forstå hvorfor, har bankansatte det så jævlig kjipt at de må stenge av pengeterminalen for resten av befolkningen, jeg vet ikke, det har aldri virka som den kjipeste jobben å ende opp med, og streik, det er pes, jeg håper det ikke varer så lenge, fan, var det ikke bankstreik i fjor også, eller var det året før, skjer ikke dette ganske ofte, «ta ut kontanter», men fan, jeg hater å ha kontanter, mister du et bankkort kan du bare sperre det og få et nytt, mister du kontanter har du mista penger, borte, kommer neppe aldri tilbake igjen

kjennes som jeg lever i et vakuum, venter på noe, vet ikke helt hva, en ny start, en reise, en ferie, en jobb, et nytt sted å bo, en idé om hva jeg skal gjøre med livet mitt; same old, same old