ok, det er sommer

by vaarloek

jeg sover for lenge, legger meg for seint, eller kanskje det er omvendt, eller kanskje det er som det er, rekkefølgen er ikke viktig, det var ingenting som kom først, ikke høna, ikke egget, det bare ble sånn, etter hvert, det bare endte opp på den måten på grunn av et gjensidig forhold, faktorer vi ikke kan se, noen ting bare blir sånn og så betyr det ikke noe om det ene kom før det andre, sånn som døgnrytmen, det er ikke bare fordi jeg legger meg for seint at jeg sover for lenge, det er ikke bare fordi jeg sover for lenge at jeg legger meg for seint

men det er irrriterende likevel

dagene bare forsvinner og det eneste jeg sitter igjen med er lønna

når den kommer

jeg rekker ingenting, jeg står opp, spiser frokost, henger litt på nettet, rydder litt, drar på jobb, kommer hjem, spiser kvelds, henger på nettet (leter etter en ny vinnerserie, jeg er  junkie, nylig så jeg de to sesongene av Misfits (som alle burde se, herregud, awesome) på to dager, omtrent, eller to netter, og nå vet jeg ikke helt hva jeg skal ta meg til, kanskje se den på nytt, eller kanskje begynne å lese bøker igjen, jeg leste mye i mai og juni, men så kom Festspillene og alt jeg gjorde var å jobbe og feste, og så ble jeg så sliten at jeg lå i senga i tre-fire dager, minus timene på jobb, og nå har jeg blitt junkie igjen, på internett og tv-serier og online-shopping, det vil si, i all hovedsak legger jeg varer i kurven og lar være å sjekke ut, sko, klær, mat, men det siste har jeg kjøpt litt av da, jeg skal kjøre stil igjen, starte dagen med en shot hvetegress, bruke næringsgjær istedet for ost, ta på øyekrem hver kveld, hver morgen, eller kanskje omvendt)

i alle fall

MASTERPLAN