Grace Slick

by vaarloek

 

 

var awesome i sin tid

 

 

ikke at jeg tenkte så mye på Grace da jeg sykla hjem fra jobb i kveld, sola legger et varmt, gult lys over åsene og fjellene, himmelen er blå og klar og det er kaldt, jeg har på meg for lite klær, har wrappa kjolen rundt halsen som en, vel, hals, et forsøk på å holde varmen, neste gang tar jeg med votter, selv om det er juli, selv om det er juli i nesten en måned fremdeles skal jeg legge votter i alle veskene mine, så jeg slipper forfrosne fingre, de blir ekstra kalde når man sykler, de får så mye vind på seg og plutselig er de så stive og kalde at det er vanskelig å trykke inn bremsene, og jeg tenker at jeg skal ha en sykkel med bakbremse, når jeg kjøper en sykkel da, nå låner jeg bare, det er helt greit det altså, jeg er happy, jeg sykla til jobb i dag, jeg sykla hjem igjen, ned bakker, opp bakker, mest oppover, hele veien hjem er opp (nesten), lårene mine trengte det, nå kan jeg klappe meg sjøl på skuldra

si; bra jobba.

 

 

 

