bare framover

by vaarloek

i am going to take you out on a very special night

and when i found you i am going to put some clothes around you

on a very special night

-wizzard

flere burde høre på Barbara Panther

jeg hører på Barbara Panther og flytter om på møblene på rommet mitt. jeg hører på Dirty Projectors, på Katy B,Magnus Eliassen. shit, jeg hører på dette, jeg hører ganske mye for tida, før helga hørte jeg smurfehits fra 96 i barnehagen (tenk, 96, ungene var minus 15-ish år da, de aner ikke hvilke sanger det er snakk om engang, de hører bare smurfehits der jeg hører Whigfield og Ace of Base og HOTSTEPPAH), og hadde «når jeg tenker på, dine hvite lue og din hud så blå» på hjernen i flere dager, men hjemme hører jeg ikke på smurfehits, og jeg tenker at jeg er glad for at jeg ikke var forelder i 96 og måtte høre smurfehits dagen lang, og jeg lurer på om elleveåringer i dag ville syns smurfehits var kult, jeg mener, vi syns det var kult, sånn passe kult, kult nok til at jeg ville ha, og fikk, plata, og jeg var kanskje ikke fylt elleve men samma fan, jeg tror ikke tiåringer eller elleveåringer ville likt det i dag, det ville vært for barnslig, nå er de tweens, vi var bare barn, vi var fremdeles barn i noen år til

