onward

by vaarloek

to dager med å ignorere jobbtelefoner. to dager hjemme. nei. nå må det skjerpes.

jeg skal jo spare opp penger. shitloads. ikke bruke dem opp. jeg trenger en konkurranse. og en konkurransepartner. kjøre «fattig februar», ikke bruke penger på ting jeg ikke trenger. det vil si alt, egentlig. bortsett fra mat.

og kanskje et par vintersko. om jeg finner dem.

og telefon. men det er jo et av målene for januar, så det går greit, har seks dager igjen før det blir søndag og så februar. eller noe sånt.

men ja. noen å konkurrere mot. hvem klarer å leve gjennom februar på minst cash.

jeg liker å vinne. alltid. bortsett fra når det innebærer løping, eller svømming, eller sportslighet generelt.

da liker jeg ikke å vinne. det betyr bare at noen har latt meg vinne, og det er no fun.

 

