mars

by vaarloek

så jeg går inn for å jobbe mye. ekstra nattevakter for eksempel, enda jeg hater nattevakter, måtte sitte oppe hele natta og vrenge døgnet og bli sliten i kroppen, sånn, når du kjenner hjertebanken og pulsen fordi kroppen vil sove, når du kjenner øynene bli tørre og slitne, og så kommer du hjem og er våken igjen, sånn våken som når man er overtrøtt og i stedet for å gå å legge deg og sove noen timer, før neste jobb, så går du i dusjen, vasker kopper, tørker benken og tar frem støvsugeren

og du, altså jeg, hater støvsuging

støvsugere er bråkete og tunge og du må drasse dem med deg og dra dem etter deg og manøvere skaftet rundt omkring, legge deg på kne for å komme til, og det er egentlig bare slitsomt, men jeg dro fram støvsugeren fordi jeg var så våken/overtrøtt og ikke klarte å gå og legge meg

prøvde sikkert å slite meg selv ut

tror det funka

sove litt, snart