verdens verste

av vaarloek

jeg vet ikke hvorfor jeg gjør dette, for det er virkelig helt fryktelig. forhåpentligvis blir ingen skremt bort. jeg har bare ingen ting å si for tida. bortsett fra på bokmerker. jeg planlegger å si mye der. fremdeles vilt imponert over mine egne illustrasjonsferdigheter. planlegger å føre det opp på cv-en.

nøkkelkunnskaper: hyggelig, rappkjeftig, morsom nordlending, helt ram på paintillustrasjon på lavt nivå og lange setningsformasjoner. dessuten er jeg ganske skilled på te-koking. det vil si; tevann skal jo ikke kokes da. heller varmes opp til rundt åtti grader. i alle fall om man lefler med grønn og kvit te. kan underholde med nordnorsk visesang, for eksempel hele sagaen om han Halvdan og han Hilton og han Harder ifra Hamna (som) va mannskap på Hortensia, ei ombygd bergensjakt. smiler ofte, ler høyt, sovehjerte.

planlegger å stå opp om seks timer og bake scones. jeg har masse speltmel og bakepulver, og tror det kan gå. skulle ønske noen sto opp og laga kaffe i samme slengen. jeg kan ikke, men jeg har pulverkaffe så jeg overlever vel.

håper ikke å høre denne låta i hodet før jeg sovner. men morsom er den lell. kanskje.